isolatie 3

omdat iedereen is begonnen met het filmen van hun eigen buren
voelt het als een vrijbrief om ongegeneerd bij mijn buren naar binnen te kijken.

mijn overbuurmeisje is begonnen met schilderen. gisteren had ze twee schilderijen afgemaakt en maakte er na afloop foto's van.
het buurmeisje van mijn overbuurmeisje ligt de hele tijd met haar deken op de bank. ik vermoed dat ze het heeft.
haar bovenburen zijn begonnen voorzichtig hun gordijnen te openen. (sinds wij met de verrekijker bij hun naar binnen keken toen ze een huisfeestje hadden, bleven de gordijnen hermetisch gesloten) heel soms kan ik zelfs zien wat ze doen (koken, computeren)

het appartement achter ons, wat identiek is aan de onze, leek sinds wij hier wonen onbewoond. tot vandaag. er rookte iemand op het balkon. ik ben benieuwd waar dit heen gaat.

1 opmerking: